به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات آرتمیای کشور؛ شنبه مورخ1402/02/30 جلسه مشترک با حضور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و مسئولین روابط عمومی ادارات تابعه سازمان و معاون محترم روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با حضور روابط عمومی مرکز تحقیقات آرتمیای کشور به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و با هدف تقدیر از عملکرد این بخش، در محل سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا آقای سعید آبی مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان از زحمات همکاران روابط عمومی تقدیر و تشکر نمودند و گزارشی از عملکرد روابط عمومی سازمان و نحوه همکاری و هماهنگی با سایر ارگان ها و سازمان ها وکسب رتبه های برتر کشوری را ارائه کردند.
در ادامه جلسه آقای دکتر شهبازی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی ضمن تشکر از حضور معاون روابط عمومی استانداری و زحمات همکاران روابط عمومی ادارات تابعه، بیان فرمودند روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و خواستار تلاش بیشتر جهت کسب رضایت مردم با اطلاع رسانی کامل و به موقع شد.
آقای حجت فیروزبخت معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی از ارتباط صمیمانه و تعامل های موجود روابط عمومی سازمان با استانداری تقدیر کردند و در پایان از کلیه مسئولین روابط عمومی با اهدای لوح، تقدیر و قدردانی بعمل آمد.